We are recruiting a customer service agent fluent in both French and Swiss German, for a remote role to assist consumers with questions and doubts when using the client's products and services. You'll resolve possible customer queries, recommend solutions and guiding product users through features and functionalities as per standard procedure. A Day in the life of...
Respond to customer queries phone and written channels in a timely and accurate way Report product malfunctions Encoding internal databases with information about consumers' requests Inform customers about new features, functionalities and campaigns What Will Make You Successful
Advanced Spoken and Written Knowledge on Swiss German Advanced Spoken and Written Knowledge on French Experience as a Customer Support Specialist or similar CS role Multi-tasking abilities What We Offer
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Os candidatos interessados, em cumprimento do definido no Regulamento (UE) 2016/679 (RGPD), são convidados a ler a política de privacidade em pt.Gigroup.Com >
Política de PrivacidadeCandidatos Parte da Gi Group Holding, a Gi Group reconhece e respeita a diversidade das pessoas e acredita que proporcionar igualdade de oportunidades, através de processos justos com base na meritocracia e competência profissional, valorizar a diversidade de semelhanças e diferenças que criam a singularidade de cada pessoa e promover uma cultura de inclusão eliminando fatores que desencorajam ou dificultam o acesso, a permanência e o crescimento no mundo do trabalho é fundamental para o seu sucesso. Conheça as nossas Políticas Globais de Alto Nível em gigrouholding.Com/portugal >
Compromisso Social" GI Group cumpre, deste modo, o normativo legal constante da Lei 4/2019, de 10 de Janeiro.