Quality & Customer Service - Porto

Detalhes da Vaga

Funções
We have a need to work on the quality of service in post-stay customer support. The main idea is to analyze complaints and satisfactions to improve the quality of service provided by the hotel group.

The professional to be recruited will be responsible for accompanying our guests post-check-out, namely by analyzing and responding to complaints and comments. Its mission will also be to process data collected online and offline in order to present the respective results to the teams, with a view to continually improving the service provided to the Customer.

Requisitos
The main tasks related to the role will include:

Excellent written communication skills in Portuguese, English, and Spanish; French is an important plus.

Previous experience in hospitality, could be in operations, i.e., guest relations, concierge, receptionist, etc.

Good argumentation skills and comfortable in conducting meetings.

Availability for occasional trips to Lisbon.

Excel domain.

Oferta
This will be necessary to work for around 3 months with Adecco and then you will have the opportunity to integrate with the client.

Porque acreditamos no Talento sem etiquetas, estamos comprometidos com a não discriminação, promovendo a diversidade, a inclusão e a equidade no mercado de trabalho.

#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Allthetopbananas_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Customer Service Manager

Our client is a multinational company working within the Outsourcing sector looking for a Customer Service Manager to support the consolidation their clients...


Michael Page - Porto

Publicado 9 days ago

Técnico/A De Bilheteira E Posto De Informações - Campanhã, Porto

Técnico/a de Bilheteira e Posto de Informações - Campanhã, Porto A Mota-Engil ATIV é uma nova marca no universo do Grupo Mota-Engil que alavanca o reconhecid...


Mota-Engil - Porto

Publicado a month ago

Gestor De Atendimento Telefónico - Meo Empresas

O que procura nos candidatos Perfil: - Boa capacidade de comunicação/ argumentação e negociação - Orientação para o Cliente, atitude dinâmica e colaborativa...


- Porto

Publicado 25 days ago

Telefonista

O que procura nos candidatos Requisitos: Experiência anterior em funções administrativas (desejável em gestão de condomínios); Conhecimento intermediário e...


- Porto

Publicado 24 days ago

Built at: 2024-11-24T14:32:49.129Z