Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Gestor De Condomínios Para Gestor De Condomínios

Tipo de condomínio: Condomínio misto. Tipo de serviço(s) pretendido(s): Gestão corrente (pagamentos), Limpeza de áreas comuns, Apoio jurídico, Jardinagem. Nú...


Desde Zaask - Porto

Publicado a month ago

Administrativo/A

A EQS é uma empresa do Grupo Kiwa, com operações globais em Inspeção, Certificação e Ensaios em vários mercados internacionais. O Grupo Kiwa emprega mais de ...


Desde Eqs Recruitment & Training | A Kiwa Company - Porto

Publicado a month ago

Executive Assistant | Porto Sul

Executive Assistant | Porto Sul  (m/f)Referencia: JN -******** Adicionado em 04.09.2024 Sobre os nossos clientes Our client is a Danish company, a qualit...


Desde Michael Page Portugal - Porto

Publicado a month ago

Profissional Para Administração De Propriedade

Tipo de serviço(s) pretendido(s): Gestão corrente (pagamentos). Número de locais a administrar: Apenas 1. Necessário gerir pessoas: Sim. Necessidade de admin...


Desde Zaask - Porto

Publicado a month ago

Italian Speaker | Back-Office (Hybrid)

Italian Speaker | Back-Office (Hybrid)
Empresa:

Adecco



Função de trabalho:

Administração

Detalhes da Vaga

Italian Speaker | Back-office (Hybrid) 2024-07-04 Porto Administrativo, Secretariado, Receção Ref: 252-000486-1 We are looking for an Administrative Assistant fluent in Italian and English for a client in the city of Porto.
Are you interested?
Apply now!
The purpose of the role is to: Preparing customs entry documentation based on paperwork supplied with the shipment; Checking if all customs documentation is completed correctly; Contacting customers by email to provide any missing or unclear information necessary to allow customs clearance; Ensuring accuracy within a fast-paced goal orientated environment.
NOT CALL CENTER You need to be: Fluent in Italian (at least a B2 level) and good knowledge of English; Team player with can-do attitude; Customer focused with excellent communication skills; Good computer skills including Microsoft Office; Willing to develop in a multinational/ multicultural environment.
Offer Direct contract with the client; Extensive Benefits Package; Development opportunities; Don't miss this opportunity and apply!


Fonte: Talent_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Italian Speaker | Back-Office (Hybrid)
Empresa:

Adecco



Função de trabalho:

Administração

Built at: 2024-10-05T02:10:22.112Z