Resumo da Oferta
2450699344372
2024-11-08
DELAgroup
Porto
Presencial
Call-Center, Helpdesk e Telemarketing
A definir
Full-Time
Descrição da Empresa
A DELAgroup é uma marca empresarial que engloba áreas de atuação distintas e igualmente desafiantes:
Consultadoria de Recursos Humanos e tudo o que este mundo envolve!
Consultadoria e Apoio de negócios e/ou operações!
Turismo & Alojamento Local!
Quem somos: Somos uma Equipa altamente comprometida em assegurar, aos seus clientes, prestígio e sucesso nos projetos que desenvolvemos. Somos especializados em triar e diagnosticar problemas no negócio e em elaborar e desenvolver, com êxito, planos de corretivos ou modificativos, que venham a ser uma mais valia para o aumento da rentabilidade e produtividade, dos nossos clientes.
Descrição da Função
Delagroup is recruiting Customer Support Assistants for one of its clients located in the northern region of Portugal (Porto). The ideal candidate must meet the following requirements:
Proficiency in English at C1 or C2 level (eliminatory requirement)
Native or C2 level proficiency in Swedish, Dutch, Finnish, or Norwegian (eliminatory requirement)
Experience in customer support, particularly in handling inbound calls, responding to customers via email, and providing real-time chat support (preferred requirement)
Computer literacy from a user's perspective
Interest in customer service
Clear and assertive communication skills
If the candidate does not reside in the country, relocation is possible (1 month of free accommodation, flight ticket, and 1 month of public transport included).
Working hours: Rotating shifts and days off. Work model: Hybrid – Initial training and first few months on-site at the client's office in Porto, followed by the possibility of hybrid working. If you are looking for an opportunity focused on professional growth, this is the right offer for you! We look forward to receiving your application! Good luck! DELAgroup HR Team
Localização
Porto, Portugal
#J-18808-Ljbffr