Customer Care Representative French Speaker [******** ]

Detalhes da Vaga

Descrição da Função
Descrição/Funções:
Atendimento da linha outbound telemarketing para um projeto de recolha de dados e informações de potenciais parceiros, para alimentar base de dados e campanhas de marketing e orientação para o canal de vendas. Requisitos:
Fluência em Francês (Obrigatório);
Fluente em Inglês (Obrigatório);
Orientação para o cliente;
Experiência em contact center;
Perfil comercial;
Experiência em Salesforce.
Disponibilidade imediata Oferece-se:
Horário: 08h-17h de 2ª a 6ª feira;
VB: 1000 SA 7 complemento línguas 300;
Modelo de trabalho híbrido: 3 dias em escritório (Moscavide) 2 dias de teletrabalho.
Duração: até dezembro de 2024 (possibilidade de continuidade para 2025)
Clique aqui para se candidatar!


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Grabsjobs_Co

Função de trabalho:

Requisitos

Cabin Crew Lauda Europe

Ready for Take-off? Join Our Sky-High Squad! Are you tired of a mundane 9-to-5 job? Do you have a passion for adventure, a flair for customer service, and a ...


Ryanair - Lisboa

Publicado 9 days ago

Technical Support | Spanish & English (M/F) | Lisbon

Job Description Founded in 2016, Get the Job recruits and selects the best talent for the most exciting and reputable organizations. Welcome to the dynamic r...


Get The Job - Lisboa

Publicado 9 days ago

Customer Experience Specialist

About us: JATO Dynamics is a global company and the leading provider of automotive market intelligence. With an insight into over 50 overseas markets, we del...


Jato Dynamics - Lisboa

Publicado 9 days ago

Client Services Associate (German Speaking)

proSapient is a global Expert Network firm. We provide clients with rapid access to high-quality, relevant expert insights, through a combination of world-cl...


Prosapient - Lisboa

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-24T20:18:02.951Z