About Us GuestReady is a globally leading short-term rental management and hospitality company, providing great services to property owners, and amazing stays to guests. We are currently operating in the United Kingdom, France, Portugal, Spain and the United Arab Emirates, and we're growing fast. Launched in 2016, with over 3.3 million guest nights sold, generating over $170 million in Gross Booking Value and managing a portfolio worth over $1 billion, GuestReady is a company on the rise.
At GuestReady, our purpose is to revolutionise the short-term rental industry through innovative technology and a commitment to hospitality. We empower landlords to turn their investments into profitable sources of income by streamlining the rental process from start to finish. From creating listings across multiple platforms to managing guest communications, housekeeping, key exchange, and price optimisation, our team of experts handle every aspect of the rental experience, freeing landlords from the hassle and stress of property management. Our mission is to bring the tradition of hospitality to the short-term rental market and provide peace of mind for our valued clients.
?? Oportunidade para Supervisor de Limpeza! ?? Você é proativo, organizado e possui experiência em gestão de equipes? Junte-se a nós como Supervisor de Equipe de Limpeza e desempenhe um papel crucial na coordenação das operações diárias de limpeza, ganhando insights valiosos na próspera indústria da hospitalidade.
Responsabilidades Coordenar e supervisionar a equipe de limpeza, assegurando a execução impecável das atividades diárias. Planear e gerenciar cronogramas de limpeza, check-ins e check-outs, garantindo alta qualidade em cada propriedade. Realizar inspeções regulares para garantir que os padrões de limpeza e manutenção sejam mantidos. Treinar e orientar os membros da equipe de limpeza, promovendo um ambiente de trabalho colaborativo e eficiente. Gerenciar o inventário de suprimentos de limpeza, garantindo que os materiais necessários estejam sempre disponíveis. Comunicar-se eficazmente com a equipe para resolver problemas e melhorar a experiência dos hóspedes. Contribuir com ideias e sugestões para a melhoria contínua dos processos operacionais. Habilidades Excelentes habilidades organizacionais e de gestão do tempo, com capacidade para priorizar tarefas eficazmente. Atenção aos detalhes e atitude proativa na resolução de problemas. Capacidade de trabalhar de forma independente e em equipe. Habilidades excepcionais de comunicação verbal e escrita. Qualificações Experiência comprovada em gestão de equipes, preferencialmente na área de limpeza ou hospitalidade. Proficiência em informática e com disposição para aprender novas ferramentas e tecnologias. Carta de condução obrigatória. Necessário conhecimento de inglês. Conhecimento geográfico da área metropolitana de Lisboa. We encourage you to apply even if you are missing a skill or two! Don't undervalue yourself and miss out on an incredible opportunity even though you are a 70% fit- a lot of things can be learned through experience, and skills can be transferable. Let's work together to fill the gaps!
Diversity and Inclusion GuestReady is proud to be an equal opportunity employer, and we are committed to providing an environment of mutual respect and inclusion to our teams all over the world. We are proud to say we have a diverse team spread globally and value the unique talents of all our people, with different personal experiences and points of view. We do not accept any discrimination on the basis of race, colour, gender, religion, sexual orientation, disability, age, culture, and warmly welcome applications from members of underrepresented groups.