Assistente De Call Center - Apoio Ao Cliente (M/F) [Refª 1421062]

Assistente De Call Center - Apoio Ao Cliente (M/F) [Refª 1421062]
Empresa:

Manpower



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Detalhes da Vaga

Distrito: Lisboa Concelho: Lisboa Horário: Completo Descrição: MANPOWERGROUP Portugal, Líder mundial em serviços de Recursos Humanos, encontra-se a recrutar um Assistente de call center - Apoio ao cliente (m/f) para prestigiado Cliente localizado no distrito de Lisboa Responsabilidades: • Telephone support for customer calls in the mentioned languages• General information and advice on our products and services for existing customers and potential new customers• Processing of our customers' requests and updating in our computer systems (examples: tariff or price plan changes, activation of options or services, change of address)• Identification of potential weak points for continuous improvement of customer service Requisitos: Experiência necessária: Sem experiênciaHabilitações mínimas: 12º ano de escolaridadeHabilitações preferenciais: 12º ano de escolaridadeFormação específica: Sem formação específica necessáriaConhecimentos de informática: null Competências comportamentais: • Personal strengths: reliability and punctualityCompetências técnicas: What you bring• Experience in Customer Service, cross selling.• Very good command of one language - minimum level C1: German• Interest in telecommunication products.


Fonte: Talent_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Assistente De Call Center - Apoio Ao Cliente (M/F) [Refª 1421062]
Empresa:

Manpower



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Spanish Native Speakers For Ai Training (1 Hour Commitment)

Terry Soot Management Group (TSMG) is a field data collection company founded in 2017 in Europe. We collect data where automation is not possible. We count f...


Desde Tsmg Holding - Lisboa

Publicado a month ago

Community Support Specialist For Uber Eats (French Speaker)

About The RoleWe invest in it and believe in providing the highest quality service executed in the most compelling, most efficient way. Community Support Rep...


Desde Uber - Lisboa

Publicado a month ago

Italian Customer Support - In Lisbon- 2000E Signature

Position description: Full time job (8 hours a day and 5 days a week - total of 40 hours per week) Easy and fast recruitment process About the project: It ...


Desde Maria Costa - Lisboa

Publicado a month ago

Consumer Engagement Services Advisor (French Speaker)

Position Snapshot Location: Linda-a-Velha, Portugal Company: Nestlé Business Services (NBS) Full-time / Remote 8 Hour Shifts between 8am to 9pm Monday to Sat...


Desde Nestle Operational Services Worldwide Sa - Lisboa

Publicado a month ago

Built at: 2024-09-19T20:54:38.272Z