Assistente Call-Center

Assistente Call-Center
Empresa:

Huork.Com



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Detalhes da Vaga

Local: Lisboa Oferta:Remuneração competitiva e acima da média; Excelente Localização: Saldanha; Bom ambiente de trabalho;Formação inicial e contínua; Possibilidade de crescimento na carreira; Entrada imediata;Prémio de Vendas; Prémio Assiduidade 100,00; Prémio Traz Amigos 100,00. Requisitos:Perfil comercial; Competitivo;Bom comunicador; Resiliente;Dinâmicoe autónomo; Espírito de equipa;Boa dicção; Fluência em Português;Assiduidade/Pontualidade. Observações:Data de formação: 09/09/2024; Horário de formação: 10h/14h; Duração da formação: 3/5 dias; Horário de trabalho: 10h/19h.#J-18808-Ljbffr


Fonte: Jobtome_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Assistente Call-Center
Empresa:

Huork.Com



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Spanish Native Speakers For Ai Training (1 Hour Commitment)

Terry Soot Management Group (TSMG) is a field data collection company founded in 2017 in Europe. We collect data where automation is not possible. We count f...


Desde Tsmg Holding - Lisboa

Publicado a month ago

Community Support Specialist For Uber Eats (French Speaker)

About The RoleWe invest in it and believe in providing the highest quality service executed in the most compelling, most efficient way. Community Support Rep...


Desde Uber - Lisboa

Publicado a month ago

Italian Customer Support - In Lisbon- 2000E Signature

Position description: Full time job (8 hours a day and 5 days a week - total of 40 hours per week) Easy and fast recruitment process About the project: It ...


Desde Maria Costa - Lisboa

Publicado a month ago

Consumer Engagement Services Advisor (French Speaker)

Position Snapshot Location: Linda-a-Velha, Portugal Company: Nestlé Business Services (NBS) Full-time / Remote 8 Hour Shifts between 8am to 9pm Monday to Sat...


Desde Nestle Operational Services Worldwide Sa - Lisboa

Publicado a month ago

Built at: 2024-09-20T06:37:43.720Z