Assistente De Contact-Center

Detalhes da Vaga

Local: Lisboa

Oferece-se contrato de trabalho com remuneração e outros benefícios em linha com as melhores práticas.

Requisitos: 12º ano de escolaridade; Experiência profissional na área; Boa fluência escrita e oral em Inglês; Capacidade para gerir conflitos e resistência ao stress; Orientação para objetivos; Facilidade de relacionamento e de comunicação. Tarefas e responsabilidades: Prestação de apoio técnico aos utilizadores de Plataforma Virtual; Resposta a pedidos de esclarecimentos e solicitações Participação no processo de melhoria contínua.
#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Jobleads

Função de trabalho:

Requisitos

Cabin Crew Lauda Europe

Ready for Take-off? Join Our Sky-High Squad! Are you tired of a mundane 9-to-5 job? Do you have a passion for adventure, a flair for customer service, and a ...


Ryanair - Lisboa

Publicado 7 days ago

Technical Support | Spanish & English (M/F) | Lisbon

Job Description Founded in 2016, Get the Job recruits and selects the best talent for the most exciting and reputable organizations. Welcome to the dynamic r...


Get The Job - Lisboa

Publicado 7 days ago

Customer Experience Specialist

About us: JATO Dynamics is a global company and the leading provider of automotive market intelligence. With an insight into over 50 overseas markets, we del...


Jato Dynamics - Lisboa

Publicado 7 days ago

Client Services Associate (German Speaking)

proSapient is a global Expert Network firm. We provide clients with rapid access to high-quality, relevant expert insights, through a combination of world-cl...


Prosapient - Lisboa

Publicado 7 days ago

Built at: 2024-11-23T06:51:26.159Z